آبی پوشان لندنی تاکنون در جذب بازیکنان جدید بد عمل نکرده‌اند اما در فروش نخواستنی ها با مشکلاتی مواجه شده‌اند.

 چلسی آماده می‌شود تا از سومین خرید تابستانی‌اش، یعنی ژول کونده رونمایی کند؛ با این حال آبی های لندن در فروش بازیکنان مازادشان به مشکل برخورده‌اند.

طرفداری | به گزارش تلگراف توماس توخل چهار جوان را از لیست چلسی در تور آمریکا کنار گذاشت تا جا برای بازیکنانی مانند باتشوایی، کندی، راس بارکلی و مالانگ سار باز شود.

چلسی در دومین بازی دوستانه پیش فصلش بدون کپا آریزابالاگا و تیمو ورنر به شارلوت سفر کرد؛ توخل و باشگاه آماده‌ی دریافت پیشنهاد برای فروش این دو بازیکن هستند.

با این حال چلسی تا الان نتوانسته مشتریانی برای بازیکنان مازادش پیدا کند؛ هیچ باشگاهی فعلا حاضر نشده با دستمزدهای هنگفت بازیکنانی مانند کپا، ورنر و حتی باتشوایی کنار بیاید و آنها را جذب نماید. گرچه میلان مذاکراتی را در جهت به خدمت گرفتن حکیم زیاش آن هم به صورت قرضی انجام داده اما چلسی ترجیح می دهد تا این بازیکن مراکشی را بفروشد و درآمدی از این طریق به دست آورد.

چلسی تاکنون تنها دو پیشنهاد رسمی برای فروش بازیکنانش دریافت کرده است: اولی پیشنهاد وست هم برای آرماندو برویا و دومی پیشنهادی از یک باشگاه نامعلوم برای لوی کولویل است.

بارسلونا قصد دارد تا کاپیتان چلسی، سزار آزپیلیکوئتا را به خدمت گیرد؛ توخل تمایلی به فروش این مدافع ندارد. آبی های لندن همچنین برای جذب ژول کونده و پرسنل کیمپمبه تلاش می‌کنند.

 به فروش رسانیدن بازیکنان مازادی که دستمزدهای هنگفتی می‌گیرند، به اندازه‌ی جذب بازیکنان جدید برای توخل مهم است. بازیکنان مازادی که به دنبال یافتن فرصتی برای بازی کردن هستند، احتمالا چلسی را ترک می‌کنند. با این حال باتشوایی و کندی در بازی های پیش فصل تا کنون نمایش های جذابی ارائه ندادند تا نظر مشتریان احتمالی را به خود جلب کنند.

همچنین به گزارش فابریتزیو رومانو هادرسفیلد در آستانه توافق با چلسی است تا تینو انجورین را به صورت قرضی تا سال 2023 به خدمت گیرد. هنوز تصمیم نهایی در مورد آرماندو برویا گرفته نشده است. علاوه بر این ها چلسی با برایتون برای جذب زک استورج استعداد جوان این تیم به توافق رسید.